onsdag 30 maj 2012

trött trött trött trött trött trött trött



Hej folket!

Jag skulle vilja skriva ett jätte långt inlägg men jag är sååååå trött. Jag har inte lyckats sova många timmar inatt och det har vart ganska mycket idag. Så nu börjar min hjärna kollapsa.Jag stammar, tappar ord, tappar bort mig och sluddrar som en annan knarkare.
Så därför får detta inlägg bli kort, det här är alldeles för drygt att skriva.
Men jag skulle vilja skriva och berätta om hur knäppt och creepy Stacy betedde sig igår och om hur min allra finaste häst Crackson skulle ha blivit 20 år idag och hur denna speciella dag Stacy startade med att föda fem små friska bebisar. <3

Men det får bli imorgon.
Om jag lyckas sova inatt. Börjar bli rädd att jag aldrig ska kunna sova ordentligt mera..
Men men.
Om allt går som det ska så blir det ett inlägg imorgon.

God sömn till er alla!