fredag 29 januari 2010

And I swerve out of control


Idag har båda mina sambor lämnat mig och åkt hem till sina familjer. Det var väldigt tomt och ensamt. Endast en stor hög med disk har jag att påminna mig om dom.

Chattade med min gamla kontaktperson John idag. Han fixade så att en NG tjej skulle kom hit på fredagsmys. Han tyckte hon kunde behöva komma iväg lite från hemmet och umgås med någon med så bra inflytande som jag. ^^ Och jag är alltid glad att få hjälpa till. :)
Super söt tjej som heter Anna och är fjorton år. Vi fick pengar att hyra film och köpa snask för, så det gjorde vi. Har nu grymt mycket godis över då vi köpte en enorm mängd och inte alls åt särskilt mycket för filmen vi såg var vidrig! :S Den hette typ död snö och handla om ett gäng som åkte ut i norska fjällen och fick en massa nazi zombies efter sig. Och dom älskade att dra ut tarmarna på folk... Nä riktigt äcklig var den. Usch.
Annars har jag faktiskt städat lite idag. Varvade mellan att städa, plugga, chatta och sjunga till coldplay. Det var nice.

Nä nu ska jag nog ta ett bad och ge efter till min stora dödssynd otukt. Jag är svag. ;)

Peace out!