fredag 11 maj 2012

Heartless

Heartless


Idag är det segt. Igår med. Jag har sovit dåligt och haft både mensvärk och magkatarr som stört. Så igår gjorde jag inte så mycket. Kolla på film och käka värktabletter.
Såg filmen Heartless som Henrik hade med sig sist han var upp. Helt sjuk film. Men jag gilla den! Och jag älskar Jim Sturgess som är med i den.
Sen såg jag Iron man 2 som såklart också var bra. Och så stickade jag klart mormors mössa som hon ville ha.

Egentligen är det inte SÅ mycket jag borde göra. Har inte dammsugit på över en vecka så det är väl det och diska och gå ut med sopor. Fast dom två sista ska jag göra  och dom är ju inte speciellt energikrävande.
Jag har i alla fall sopat ihop lite på golvet och viktigast av allt rengjort Sammys låda ordentligt så jag lever inte i någon större svinstia..
Fast jag hann inte ens flytta mig från hans rena låda förrän Sammy trängde sig förbi mig och satte sig och kissa. Så nu är den inte helt ren längre. :P
Skulle eventuellt kunna tvätta också bara för att tvättkorgen är så full efter att jag bäddade rent men jag lider inte brist av rent så det kan jag skjuta upp på.
Så helt enkelt så är det okej att jag slöar idag med. ;)
Intressant, jag vet. :P
Mormors mössa

Mimmi tyckte vi skulle lana sims ikväll. Endera att jag cyklar dit eller via skype. Men eftersom det envisas med att regna så blir det nog skype, och då kan jag lika gärna åka till Rättvik och spela där i från för jag måste ändå dit i helgen om inte för annat så för att Sammy ska få sin vaccin spruta mot sin damm och kvalster allergi, som jag har i Annikas kylskåp.

Annars ska jag väl fortsätta med mitt superhjälte-films-tittande idag. Ska se Thor idag tror jag. Har ju sett den tidigare men ser fram emot att se den igen. Det är den sista som jag laddat hem. Men jag har alla Spider-man filmerna och dom tre första X-Men filmerna på DVD som jag kan se sen. Så jag lider ingen brist än på filmer. Skulle ju kunna ladda hem dom andra två X-Men sen också. Alla X-Men filmerna är underbara och kan aldrig ses för mycket på. :)




Vad är det här för jävla reklam? Vem vill köpa MENS?? Usch!