torsdag 3 maj 2012

Crazy dramaqueen


Goddag!

Idag är jag ledig och gav mig själv en sovmorgon. Lite längre än jag egentligen ville men eftersom Sammy envisades med att väcka mig en massa på morgonen så straffade jag honom genom att sova EXTRA länge så han skulle få lov att vänta ännu mer på sin frukost! HA HA!

Igår kväll var jag hos Mimmi en stund och sen åkte jag till familjen Henriksson Persson och fick lyssna på fin musik som min lillebror Emanuel och hans lillasyster Hilda spelade för mig.
Sen spelade jag och Hilda ett jätte roligt spel som heter Callisto. Fast jag vart helt galen och stressad och det tog fram mina dåliga spelsidor (dramaqueen!) och Hilda måste trott jag var knäpp. Men hur som, så  var det väldigt kul och det slutade oavgjort.


Ännu senare på kvällen så såg jag på film med min granne Regina och satt sen och pratade en stund. Nästa månad flyttar hon och jag kommer verkligen sakna henne!

Hittills idag så har jag bara lyssnat på ljudbok och stoppat in ansikten i hål ( http://www.faceinhole.com/ ) så som här nedan. Fint va?! :D Me and my girlz.<3

Jag, Sanna och Mimmi L
Fast mitt hår ser fett ut och jag är sjukt blek och jag hade inga bra bilder på Sanna utan hennes himla lugg men Mimmi ser väl okej ut i alla fall? :P


Sanny
FÖRÖVRIGT SÅ TYCKER JAG SANNA SKA SVARA NÄR JAG RINGER!!!!
Annars tänker jag lägga upp en massa pinsamma bilder på henne...

Klockan fyra ska jag hälsa på Julia en sväng och fika lite. Nu ska jag äta lite lunch.

Tjingeling så länge hurrni!