måndag 28 maj 2012

Life is awsome.....



Godmorgon!
Klockan är strax sju och jag har varit vaken i över en timma. Och inte för att jag är utvilad direkt.. Kunde inte somna förrän efter ett. Låg och vred och vände mig i nästan två timmar. Och då sov jag dåligt igår natt med och varit vaken HELA dagen (det var väldigt smärtsamt).
Så.. Jag är liiiite bitter, en aningen frustrerad och lite halvt sådär på väg att få ett nervsammanbrott.
Jag är på topp alltså.

Jag ska ju till doktorn klockan nio så just nu känns det inte som någon idé att lägga sig igen. Och klockan ett ska jag till sjukgymnasten så det blir nog inge sovande efter doktorn heller.
Så idag kommer bli en smärtsam dag. Det gör seriöst ont i mig när jag är såhär slut.
Varför kan jag inte få sova? Vad är det som är fel?? Jag brukar ju sova bra på våren och sommaren och senaste halvåret har jag sovit jätte bra. Ja fram tills för ungefär en månader sen. Sen dess har jag inte haft en hel natts sömn. Jag vaknar och har svårt att somna om.
MYCKET irriterande!

Och stackars lilla Stacy har det inte så lätt hon heller. Hela hennes mage är alldeles fylld av kattungar och hon ser inte bekväm ut. Hon ligger mest utsträckt och viftar på svansen och jag kan tydligt se hur det rör sig i magen på henne. Jag hoppas hon får föda ungarna snart.
Om hon inte har fött om den här veckan lär jag ringa veterinären så dom får kolla att allt står rätt till. 4Börjar tro att det är en hel armé av kattungar därinne. Eller i alla fall minst en fyra-fem stycken.
Fast vad vet jag. Det kanske bara är två stora ungar däri. XD

Ha det bra! Nu ska jag äta lite frukost.