onsdag 9 maj 2012

Instagram



Sammy

Javisst.
Svag som jag är har jag fallit för instagram jag med..


Jag heter isabelhackner där ifall ni vill se mina bilder. Annars Twittrar jag bilderna också. Men för att jag är så snäll så ska jag bjuda på några här också.
Ni vet ju hur det är med nya leksaker. Man leker sönder dom på än gång. Så ha tålamod med mig.


Mimmi L kollar på film

Mimmi kom förbi efter jobbet och drack choklad, åt chips och kolla på filmen "Despicable me" med mig. Så mysigt hade vi det.
Men nu har hon lämnat mig  så jag är alldeles ensam.
Sammy ligger på sin klösmöbel och är allmänt osocial. Han har väl fått för mycket av det goda av mig idag.


Sammy ligger och trycker i sin klösmöbel
Nu är jag ledig resten av veckan och ska bara ta det lugnt och möjligtvis plugga lite. Möjligtvis. Kanske träffa någon också. Men försöka att varva ner och vara harmonisk och allt sånt där..
Nu ska jag kolla på "Iron man".

Bild från i vintras jag fixade till i Instagram