torsdag 10 maj 2012

Nytt och fräscht

Trött matte

God afton!

Som ni säkert märker så har jag ändrat utseende här på bloggen.
Det råkade bara bli så när jag satt pillrade.Det är bara att lära er leva med. ;)

Och nu vart det sent..
Ja det blir lätt så när man inte måste gå och lägga sig.
Men nu är det dags. Ska läsa lite i "Evas bok" av Marianne Fredriksson som Annika lånat ut till mig och tjatar på att jag ska börja läsa. Så jag börjar väl nu då. Det är ju några fler böcker efter den här som jag följer. Så det är väl lika bra att hugga in.

Bråkig katt med sin boll
Ikväll har jag bäddat rent så det ska bli riktigt mysigt att krypa ner. Och badat och gjort en hår inpackning har jag gjort så även jag är fräsch.

Nu hoppas jag bara att Sammy låter mig sova. Han verkar lite full i fan. Kommer säkert springa och leka med sina bollar, putta ner saker, hoppa på dörren och krafsa sådär extra mycket i lådan som han gör när han vill jävlas.
Det är tur jag har vattenspruta och en garderob i värsta fall. ;)

Önska mig lycka till gott folk.
Och god natt på er!