söndag 13 maj 2012

Isabels fyllechaufförs service

Sammy


Det börjar bli en vana för mig att skriva inlägg sent om nätterna..
Nu är jag och Sammy hemma i Falun och jag är aptrött. Somnade inte fören efter 3 igår och vaknade halv tio. Så efter det här blir det sova av.

Stacy
Är nyss hemkommen från att ha agerat fyllechaufför till Mimmi L igen. Hon ringde runt fem över elva och var mega packad och ville att jag skulle hämta henne i Borlänge där hon var på fest. Åkte kanske fem minuter efter att hon ringde och kom hem kvart i ett. Där emellan så skulle Mimmi äta på McDonalds och spy tre gånger. Vart lika nervös varje gång jag var tvungen att hitta någonstans att stanna på motortrafikleden mellan Borlänge och Falun. Men det gick bra!
Nu är Mimmi säker i sin lägenhet och förhoppningsvis nerbäddad i sängen. Älskade Mimmi L. <3 Hon är så söt när hon är full. Och givmild. 

Jag kör ganska ofta mellan Falun och Rättvik på kvällar och nätter där det är mest bara skog och ser i princip aldrig några djur, men mitt i centrala Borlänge sprang en mus över vägen och i centrala Falun en räv. Det är där det händer!

På torsdag åker jag tillbaka till Öja för jag och Annika ska på kvällen till Orsa och se min fina fyrmänning Andrés körs show. Det ska bli kul för dom var sjukt bra förra året.
Sally
Sen när jag åker tillbaka till Falun igen så lämnar jag Sammy och tar Stacy med mig så hon får bo här nu när hon ska ha ungar. Då kan jag vara med och se till att allt går som det ska för henne. Annika kan inte det där med kattungefödande så bra och jag vill verkligen inte missa det.
Så dom första veckorna får Stacy och bebisarna bo här. Längtar ihjäl mig efter bebisarna. Fast det är svårt att veta när dom kan tänkas komma.

Nä nu måste jag sova.  Lägger upp bilder från idag på mina tre fina missar.

God natt