tisdag 15 maj 2012

Sömnbrist dimman


Inatt sov jag 4 timmar. Jag hade jätte svårt att sova och när klockan ringde kände jag mig helt överkört. Som tur var så kom jag på att jag inte skulle till FINSAM för det var stängt idag, innan jag gick dit. Fan vad sur jag hade blivit om jag inte hade kommit på det innan jag släpade mig dit.
Men nu gjorde jag ju det så det var fritt fram att somna om...
Riktigt så blev det inte så jag har spenderat dagen i en trött dimma och bara spelat sims, läst och kollat på serier.
Om jag inte kan somna ikväll alltså.. Ojoj. Då kommer jag bryta ihop.

Läste ut Evas bok idag och har börjat lite smått med Kains bok. Evas bok var riktigt bra. Läste över halva idag.

fan vad trött jag är. Det här var alldeles för jobbigt och tog alldeles för långtid att skriva så jag tror jag slutar här.