torsdag 24 maj 2012

Fötterna i luften is the shit

Mimmi L i Gayparken


Tjolabandola!

I morse var jag till en sjukgymnast jag ska börja gå hos lite grann för att få hjälp med mina andningsproblem. Det verkar bra och jag ska dit igen på måndag eftermiddag. På måndag förmiddag ska jag äntligen till Astma och Allergimottagningen på sjukhuste och förhoppningsvis bli ordentligt utredd så det blir någon ordning på torpet (kroppen) nån himla gång.

Sen var jag med Mimmi L på stan en sväng och köpte ett linne och käka glass i Gayparken. Det var mysigt.
Jag är helt salig över det underbara vädret. <3 Tack tack tack för det!

Annars har jag legat en del i sängen med bena i luften och varit rastlös och supertrött på samma gång. Och borstat Stacy har jag gjort. Massa. Hon verkligen älskar att bli borstad. Kliar skönt. Speciellt på magen. Nyss låg hon på fönsterkarmen och ryckte till i sömnen att hon nästan ramla ner. XD Såg mycket roligt ut. Hon är en ganska klumpig katt så man kan ha väldigt roligt åt henne.

Har chattat med John en stund nu på kvällen. Han har en häst han vill ge bort. Ett 11årigt sto som dom kanske måste ta bort om dom inte hittar ett hem till henne. Någon som vill ha en gratis häst?
Fötterna i luften
JAG! Fast jag kan inte.
Fy vad jag saknar hästar. Synd att min pappa inte är särskilt snäll för annars hade jag åkt dit och ridit vareviga helg.
Vet inte om jag någonsin kommer orka åka dit igen.
Jaja.
Jag ska väl sova strax. Hoppas jag ska orka upp till FINSAM imorgon.

Godnatt mina kära odjur <3



Tjockiskatten ligger utslagen


Btw, så är det här mitt TVÅHUNDRADE inlägg. Woho hurra yadayda!!!