tisdag 8 maj 2012

Panikiga prov känslor


Hej kära människor.

Jag sitter och förbereder mig för ett prov för engelskan. Eller prov och prov, jag ska skriva en recension på en bok jag läst och det i sig är ju inte direkt svårt men recensionen ska skrivas i skolan, för hand så då får jag lite små panikiga prov känslor. Så därför ser jag till att förbereda mig ordentligt så jag kommer ihåg vad boken handlar om och försöker memorera lite olika ord jag kan tänkas vilja använda. Fast nu tog jag en lite paus och passar då på att skriva lite i bloggen.
Igår skrev jag ett riktigt prov. Nationella skrivprovet i engelska. Jag tror det gick helt okej.
Nästa måndag har jag skriv och lyssna nationella sen är jag i princip klar med engelska b. Bara lite enskilda samtal sista veckan men det ska nog inte vara några som helst problem (jag är ju bra på att babbla vet ni.. :P ).

Efter skolan idag ska jag träffa Vilda Hilda. Vi får se vad vi hittar på. Jag kommer nog vara rätt slut efter skolan och på grund av alla tabletter jag käkar för mensvärken. Så jag är redan nu lite halvt groggy. :P

Igår var Annika här en sväng för hon hade haft ett möte i Falun så då kom hon hit efteråt och vi åkte och handlade tuggpinnar till Sammy. Han gillar nämligen att tugga på pennor, pinnar, sugrör och mig så då tänkte jag att han skulle gilla tuggpinnar. Och det gjorde han. Han tuggade i sig den första han fick på en gång.

Nä, nu ska jag fortsätta. Bara en timma och tre kvart kvar.
Ni kan få njuta va lite googlingar jag gjorde igår. :P




Peace out!