tisdag 22 maj 2012

Mimmi 20 år!!!

Finaste Mimmi L


Hurra!!! Dagen jag väntat på i fyra år är äntligen här! Mimmi är äntligen 20! Wohoo! Grattis grattis grattis allra finaste självvalda syster. <3
Så idag följde jag Mimmi på systemet för premiär köpet. Det gick bra och kassörskan sa grattis. Sen cyklade vi hem till Mimmi där vi kalasade med tårta, saft och snoddas. Allt underbart gott.
Av mig fick Mimmi 2000 simpoints (att köpa sims prylar på nätet för) och The Sims Sovrum och Badrum prylpaketet (som jag egentligen inte alls ville ge henne utan behålla själv). Jag tror hon blev helt okej glad.

Dagens tjockiskatt <3
Annars har jag försökt att få tag på Sanna idag. Skulle behöva prata med fröken Steinholtz om lite ändringar men hon svarar ju aldrig! Och smsa känns av någon förunderlig anledning mycket jobbigare än att ringa sjuttielva gånger utan svar. Ett sms vore nog också mycket effektivare. Men nej, jag ringer och ringer som en annan stalker.....
Ibland undrar jag vad det är för fel på mig.
Jaja, tur jag är charmig.

Inga kattungar än tyvärr. Jag bara väntar och väntar. Jag håller på att bli tokig! Man kan seriöst se hur dom rör sig i magen på henne! Hela magen känns knölig och full av ungar. Endera är dom as många eller as stora.
Hellre många för stackars Stacys skull. :S

Jag köpte en SKIT snygg våg på Clas Ohlsson idag. Jag glömde nämligen den jag skulle få låna av mamma för att väga kattungarna i så jag kan se att dom går upp ordentligt, så när jag såg den här på Classe var jag bara tvungen att köpa den!
Snyggaste vågen
Och så har jag köpt en doppresent till Ingrids (damen jag bor hos) lilla barnbarn som döps på söndag.

Jag måste säga att dagen har varit bra. Det har vart underbart varmt så jag fått känna mig sådär svettig och äcklig som jag saknat så sen Ghana och förutom att jag är super allergisk speciellt på morgnarna så har jag mått bra och varit glad.

Nu ska jag prova att ringa Sanna lite till innan läggdags.

Peace out!