tisdag 29 maj 2012

Sova är tydligen viktigt



Jodå, visst hade jag svårt att sova. Var as trött så jag orkade knappt läsa men sova kunde jag tydligen inte ändå.
Jag hade ont i kroppen och vände och vred mig utan att lyckas hitta en bekväm ställning.

Lyckades dock få Stacy att sova bredvid mig genom att ställa den stora buren jag köpt bredvid sängen och spraya filten som ligger ovanpå med lite kattmynta. Då kom hon dit och strök sig och kela för att sedan lägga sig ner och sova så jag fick ligga med handen på hennes mage och känna på bebisarnas härjande där inne. MYS!

Men sova gjorde jag inte mycket av. Vaknade en massa gånger och hade svårt att somna om.

Så efter FINSAM idag bör jag ta en liten power nap om jag vill undvika att bryta ihop. ;) Sen kommer jag säkert inte kunna sova inatt heller men det verkar jag ändå inte kunna göra längre så van fan liksom. :)

Nu slänga i sig frukost!