söndag 20 maj 2012

Kalasande

Isabel


Hej!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Är så konstant trött just nu. Har antagligen blivit lite smått allergisk mot pollen. Har ont i huvudet och kliande grusiga ögon varje dag.

Nu är i alla fall jag och Stacy i Falun. Hon ligger utsträckt på en filt i fönstret och verkar ha tagit flytten bra. Jag hoppas hon föder i veckan så jag kan åka till Sala och min Ida-Stina på fredag i lugn och ro. Längtar verkligen. Det kommer nog bli jätte kul där. Vi ska grilla och kalasa.

Idag firade vi ju Mimmis födelsedag i Vikarbyn. Hon fick Peace and Love biljetter så nu kan hon och jag gå i sommar och njuta av alla underbara band.
Mimmi L
Min present får hon på tisdag då hon fyller år på riktigt och har kalas nr 2 här i Falun. Jag hoppas min present som jag beställt hinner komma, men det tror jag nog.


Nä nu är det natti natt för mig och Stacy.