tisdag 5 juni 2012

Still alive

Hej!
Ja, jag lever!
Nu när jag vant er med inlägg nästan varje dag så har jag haft lite dåligt samvete för att jag helt struntat i att blogga i helgen. Så förlåt mina älskade människor.
Men ärligt talat så är det lite pinsamt vad lite jag har gjort sen sist.
Jag har mest spelat Sims och Mindcraft (ett mkt roligt spel jag fick i tidig födelsedagspresent av Mimmi L) hela dagarna. Och förutom att jag vart och handlat så har jag inte lämnat lägenheten sen i torsdags. Eller onsdags kanske till och med. XD
Men sen har jag ju varit ledig och haft världens mysigaste bebisar att stirra på mellan nördandet.
Läst och kollat på supernatural har jag också lyckats klämt in i mitt fullspäckade schema.
Nu är det för för sent och jag ska sova,  för imorgon är det slut på ledigheten..
Skrev jag förresten att vi ändrade födelsedagstältningen till tisdag till onsdag?
Det har vi i alla fall så imorgon/idag så kommer Mimmi L och Sanna med till Öja för massa lek och skoj.

Godnatt