torsdag 23 augusti 2012

K

Nämen hej!

Annars då?

Det har hänt en del. Eller snarare jag har gjort ganska mycket så jag orkar inte gå in på allt men jag lever och jag ska försöka vara bättre på att uppdatera. Idag har jag i alla fall hälsat på Sanna och David som flyttat till Valbo. Självklart blev det en sväng på ikea. Och jag lyckades i alla fall bestämma mig för vilken madrass till sängen och vilken soffa jag ska ha sen när jag flyttar. Längtar längtar längtar.

Kisseungarna är nu 12 veckor och jag jobbar på att få iväg allihopa. Cloetta flyttade igår. Clas ska ju stanna hos mamma och Clementine ska jag åka med till Stina i stockholm på tisdag. Dom andra två måste jag hitta hem åt och jag jobbar på för fullt. Ska väl sätta ut en annons till helgen om jag inte hittat någon tills dess.

På torsdag ska jag se Coldplay  i Stockholm! :D Helt jävla sjukt underbart!!!!!!

Nu ska jag sova med Cruella och Cactus som är här i Falun med mig.

Nattinatt!