torsdag 5 september 2013

Mitt allra sköraste hjärta


Gooooood kväll folket!

Jag kan inte sova.
Kan bero på att jag sov så mycket och länge inatt. Eller för att jag öppnade mitt rädda lilla hjärta för Mimmi om något som är det allra känsligaste för mig. Det allra sårbaraste. Det gick bra. Kändes bra men läskigt.
Älskar den flickan måste jag säga!

Kajsa är bokad!
En par var här idag för att kika på henne och dom gilla henne. Dom verkade väldigt fina och jag tror dom kommer vara jätte bra för henne. Men oooo så jobbigt ändå. För mig alltså. Älskar ju Kajsa precis som Sammy, Stacy och Sally och nu ska hon säljas. :( Om jag ändå bodde större och hade bättre ekonomi..
Men men, dom verkade väldigt seriösa och bra. Vana vid skygga katter.
Dom kommer tillbaka på fredag och sen ska jag antagligen åka dit med henne i början av nästa vecka.
Om dom inte ändrar sig vill säga... Så håll tummarna nu för att dom INTE gör det!

Om tre veckor är jag i Ghana. Kan ni tänka er? Längtar så innerligt men är samtidigt rätt rädd. Inte för att åka dit utan för att lämna allt här.
Tänk om alla trivs bättre utan mig och till och med tycker det är skönt.
Jag önska lite att jag kunde pausa tiden här hemma medan jag får min efterlängtade tid hos ungarna i Senya Beraku.
Uuuuh. Det är en riktig känslosam dag idag. Jag känner mig som världens osäkraste lilla flicka. Fy för det!