lördag 7 september 2013

Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig


Hej hopp!

Idag blir det kalas i lägenheten. Fast jag missar början för jag har ett kvällspass på katthemmet.
Men det gör inte så mycket. Är bara rätt trött efter att jag och Mimmi L var på krogen igår och jag käkar starka värktabletter för min mensvärk. Så är rätt luddig i huvudet.
Men det blir nog bra. :)

Igår kom Hilda på besök och Kajsas blivande matte och husse. Kajsa flyttar på tisdag. Jag ska åka dit med henne då. Känns både bra och dåligt. Kul och sorgligt. Lilla Kajsa.
Sen bytte Hildorna av varandra och mina halvbrorsors halvsyster Hilda kom och spela kort, fia med knuff och åt med mig och Mimmi. Sen följde jag henne halva vägen hem där vår gemensamma halvbror Manne kom och bytte av mig.
Sen mötte jag upp Mimmi på Pitchers. Träffade också Mattias där en sväng.

Just nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström och väntar på att en värktablett ska kicka in ordentligt. ;)

Ha det bra!

Kajsa leker

Spela kort

Lycklig månögd Mimmi L

Lycklig hemkommen Isabel

Sammy

Kajsa

Soffmys