fredag 27 september 2013

Äntligen tillbaka

Hallå folket!

Nu är jag i Senya på barnhemmet. Jag kom hit igår. Första natten sov jag i Accra.
Resan gick bra trots att jag inte sovit något natten innan. Jag vart så stressad för att jag inte skulle kunna sova så jag då kunde jag inte sova. XD
Men som sagt det gick bra. :)
Mycket har förändrats på barnhemmet. Det har ju flyttat och det är många nya barn. Men det är också många kvar sen jag var här sist och nästan alla kommer ihåg mig. Helt sjukt! Dom kommer ihåg detaljer om mig och sånger och ramsor jag använde.
Det är så underbart att vara här. Jag har saknat det så!
Det är tre andra volontärer här men dom har åkt iväg för helgen så jag är själv. Dom frågade om jag ville följa med men jag ville ju såklart stanna här med ungarna.

Tills nästa gång!

Puss puss puss