tisdag 3 september 2013

Sömnansvarig



Heeeey!

Jag är seeeg.
Jag har legat mellan Mimmi och Erik i sängen inatt och mysigt som det var så var det lite svårt att sova. Oroa mig hela tiden för att jag tog för mycket plats och att dom inte låg skönt osv. :P
Jag känner alltid ett sånt stort ansvar för att dom bredvid mig ska kunna sova.
Men det var mysigt, den enda som fattades var min lilla Sannylicious. Men henne pratade jag med i morse. Hörde nämligen av en legend igår och vart tvungen att informera henne. :P

Sen i morse efter att först Mimmi och sen Erik gått till jobbet somnade jag om tillsammans med två mysiga katter någon timma.

Ikväll ska jag vara barnvakt åt två av mina favoritungar. Fram tills dess har jag inte mycket planerat så jag ska väl bara diska och viiiiiila. :)

Hej då!