söndag 1 september 2013

Dom långa och korta månaderna

Goddag!

Jag sitter i soffan och vilar mig lite innan det är dags för städning och glassgörande (igen haha). Smeten är redan gjord och disken diskad.

Idag kommer Mimmi hem! Hon har ju varit en vecka i Rhodos. Hon kom till Sverige igår men är hos sin pappa i Norrköping. Jag har inte träffat henne sen förra torsdagen.
Och om en stund kommer Annika på besök. Så glass kan behövas! ;)

Fatta att det är mindre än FYRA veckor tills jag åker. Om fyra veckor är jag i Ghana! :D Helt sjukt.
Längtar så jag går sönder. Men samtidigt känns det lite jobbigt och jag är rädd att missa massa här hemma. Att bli glömd. :P Det har ju varit och funkat rätt bra den senaste tiden och det känns lite tråkigt att lämna det. Fast jag tror att när jag väl är där med barnen så kommer jag inte känna så. Tre månader är en kort tid faktiskt. Och i december innan jag åker hem kommer jag nog tycka att det är en FÖR kort tid samtidigt som det kommer kännas som om jag varit där en livstid.
Haha. Flummigt.

Ha det bra!