måndag 2 september 2013

Korthårigare

Hej hej hej!

Måndag idag då.
Jag har nyss mailat till dom i Ghana för att informera om att jag bokat biljett och fått mitt visa.
Så förhoppningsvis så kommer någon och möter mig på Accra flygplats den 25e september klockan 20:00. :)
Nyklippt hår
Jag ska också strax skicka meddelande till Abeiku på facebook och berätta att jag kommer. Abeiku är en kille jag träffade i Ghana som har en skola för fattiga barn i Senya Beraku (samma stad som barnhemmet). Helt sjukt vilket fint jobb han och dom andra på den skolan gör. Ska bli kul att få hälsa på dom och se hur skolan har utvecklats. Sist hade dom bara några rangliga skjul fullproppade med ungar.

Mimmi kom hem igår. Hon hade haft det jätte bra. Vi var sen på kvällen och kolla på en lägenhet hon ska få hyra i andra hand. Den var jätte fin så den tar hon.
Sen spontan klippte jag mig igår kväll. Håret var rätt slitet så det rök en bit.Känns jätte kort nu ju. :/ Men det växer ju ut igen.

Det hörde av sig en tjej i lördags som var intresserad av Kajsa. Hon och hennes sambo ska komma på onsdag  och hälsa på. Första gången någon är intresserad av henne. Så håll nu tummarna för att dom är bra och att dom ser hur bra Kajsa är. :)

Annars tänkte jag slänga upp lite bilder jag hade på kameran från senaste tiden.


Borlänge katthems tält på Grönklitts djurexpo

Erik lagar mat

Kajsa och Sammy tar över sängen på morgonen

Hej då!