onsdag 11 september 2013

Porrigt i sovrummet


Hej hej hej.

Idag tog jag det jäkligt lugnt på förmiddagen. Det var bara jag och Sammy och vi låg uppkrupna i soffan och kollade på Doctor Who.
Ja, jag ringde veterinären också för en katt på katthemmet som ska kastreras. Lovade att fixa det.

Sen var jag på terapi, sedan träffade jag Erik ochefter det gick jag och hämtade ut malariapiller för 784 kr. Sju paket. Och ett till lär jag hämta ut fast apoteket hade bara sju kvar.
Sen åkte jag, Mimmi och Mimmis kompis Sofie upp till Rusta och köpte massa nödvändigheter. Eller det gjorde då jag i alla fall.
Grejer som jag kommer behöva i Ghana så som schampo, balsam, våtservetter mm. Och en resväska.
Sen köpte jag också ett nytt överdrag till min lampa i sovrummet. Ett rött! Så nu lyser det porrigt där inne. :P
Men jag älskar det!

Nu har Mimmi och jag precis ätit och ska nu kolla på lite mera Doctor Who.
Ha det bra!
Lampan tänd

och släckt

Väskan