torsdag 29 augusti 2013

Sällskap

Heeey!

Whats up?

Jag är heeeelt ledig idag. Inga planer eller måsten. Väldigt trevligt måste jag säga.
Eller tja, jag har några små planer som typ tvätta håret och göra glass. Men det ska jag väl klara av. ;)

Jag har haft fullt upp på senaste tiden. Eller inte så fullt upp som fullt hus. Mimmi har bott här nu i några veckor tillfälligt, men nu är hon på Rhodos en vecka. Och då har min vän Erik varit här så jag är aldrig ensam om kvällarna längre. Och det är ju då jag oftast bloggar.
Fast det är väldigt mysigt och roligt så jag klagar absolut inte!

Annars har jag varit på katthemmet en del och på Grönklitts Djurexpo med Sammy (och två till tjejer) som representanter för katthemmet och Djurens vänner Borlänge.
Jag har sjungit med Mattias och vi planerar att spela in ett par låtar.
Har en hel del inplanerat denna sista månad innan jag åker men idag och fram till måndag har jag det väldigt lugnt.
Det är inte långt kvar nu tills 25e! :D

Nä har inte så mycket mer att skriva just nu. Sa nog ta och kolla lite på en minecraft video och sedan hoppa i ett bad tror jag. :)

Simma lugnt!