lördag 28 april 2012

Vart kommer det här ifrån?

Ghaa! Jag har mega ångest!
Råkade fastna i en tankespiral som inte leder någon vart.
Av någon korkad anledning så började jag tänka på mitt senaste besök hos min far och det ledde genast till att jag än en gång rabblade upp allt jag skulle vilja säga till honom och saker jag skulle kunna sätta dit honom för. Och ångesten blir bara starkare och starkare.
Bara tanken på att åka dit igen drar igång paniken. Jag hatar att vara såhär sårad.
Kommer jag någonsin våga igen? Och mina stackars fina syskon som bor där, ska jag inte kunna träffa dom heller?
Jag längtar tills dom blir stora och flyttar därifrån och jag ber till gud att hans förgiftade sinne inte ska smitta av sig på dom.
Fy.
Jag orkar inte.
Måste bryta det här så jag kan sova för imorgon blir det mycket. Får plocka in någon katt och mysa med.
Godnatt