onsdag 4 april 2012

Fucking april

Oj, så vart det sent.

Jag sitter och är lite små bitter och sjuk i Öja. Har influensa. Fast det är mycket bättre.
Kom hastigt och lustigt i söndags och det var fruktansvärt i ungefär ett dygn. Jag frös, mådde illa (dom två saker jag hatar mest) och hade så förfärligt ont i kroppen. Tortyr var det. Kunde knappt äta och spydde på natten. Och feberhög på det. Bra början på fucking april.
Så hela den här veckan kan jag lika gärna räkna bort. Tänker inte göra nånting. Bara vila upp mig för kroppen är rejält sliten efter det där dygnet.
Så jag har mest kollat serier, sovit och spelat angry birds (vilket är ganska korkat av mig eftersom jag blir så himla grinig och frustrerad av det). Höjdpunkten på dagen var när jag pratade med Sanna och sjöng för Sally som nu är hela 4 år.

Just nu känner jag mig äcklig och ska väl gå och duscha hade jag tänkt. Bjuder på en ljuvlig bild på mig.

Bye