måndag 16 april 2012

Flödar

Mycket flöde i bloggen idag. :P

Det tog mig väääldigt lång tid att somna inatt, eller imorse för jag somnade nog inte fören vid fem och sen vaknade jag stup i kvarten. Sov nog som längst en och en halv timma i sträck.

Men men. Nu är jag uppe och vaken. Lite trött men jag har haft en ledig dag så det enda jag gjort som var lite drygt var att cykla till Willys och hämta mitt nya mobila bredband i detta opålitliga aprilväder.

Annars! På tal om allt jag tänkte och skrev om igår så ringde min gamla kontaktperson John från när jag bodde på närsjö och undrade om jag hade lust att snacka med en tjej som hade lust att åka som volontär. Och så sa han att han skulle hjälpa oss försöka fixa finansiering för det. Och John är en snubbe som är bra på att fixa! Så än finns det hopp! :D

Peace out!