tisdag 24 april 2012

Lite ihopskrammel

Tjolahopp!

Idag har jag varit barnvakt. Hämtade barnen på fritis och gick hem med dom. Problemet var att deras mamma hade glömt att ge dom nyckeln hem. Men jag ringde henne och på tio minuter var hon där och släppte in oss. Medan vi vänta på henne spelade vi kula. Jag var inge vidare bra.
Någon halvtimma/trekvart senare kom pappan hem några timmar tidigare än tänkt så jag var inte barnvakt särskilt länge. Men vi hann göra våra pannkakor och det är det viktigaste.
Och jag ska dit på torsdag igen så då får jag lite mer tid med dom. :)


Sally är borta! Lilla fina Sally Skräp har inte synts till sen i söndags. Är jätte orolig. Snälla lilla Sally kom hem! Ni som tror, be för min Salsa tack! Kommer hon hem till på söndag så går jag i kyrkan.

Annars har det väl inte hänt så mycket intressant i mitt liv sen sist. Spelade ett kul spel på FINSAM som heter EGO och nyss spydde Sammy. Alltid lika trevligt. Varför måste han alltid sikta på mattan så jag måste rusa upp och flytta undan den??

Börjar bli klar med min halsduk jag stickar. Ska ge mig på att försöka sticka en mössa sen. Vi får se hur det går..


Ska snart ta ett bad och sen kolla på Game of thrones. :D

Ha det så bra!