fredag 20 april 2012

Vad har jag för vänner??

Jag upptäckte nyss att jag har en varghatande rasist som vän på facebook. Och på mindre än två veckor så har TRE av mina facebook vänner klarat teorin till jägarexamen. En tog jag bort på direkten, det var droppen, en gillar jag verkligen ändå och den tredje har jag väl inte så mycket åsikter om. Men att vara öppet varghatare och rasist går verkligen bort! Och han är nog jägare också tror jag.
 Man behöver ju inte vilja skjuta vargar bara för att man gillar att mörda/ är jägare, så därför får två av dom stanna. Men jag lär ta mig en titt på vad det är för vänner jag har egentligen.

Här är bilden han delade från fb-gruppen "sanningen om islam". En riktigt vidrig grupp. :S

Nu såg jag att den varghatande rasisten tog bort den rasistiska bilden från sin sida. Kanske för att jag kommentera och fråga om han drev. Men efter att ha kollat in hans profil så kan jag ju med säkerhet säga att det gjorde han inte. :S
Han måste bort!

Nä nu ska jag inte vara arg och bitter på mänskligheten utan krama lite på min katt istället.

Jag blev erbjuden en häst idag förresten. Jag vill ha jag vill ha jag vill ha!!!!! Gaaah! Jäkla John som ska erbjuda mig hästar hela tiden när jag inte kan ta dom. :(
Nä, lär jobba på att bli rik så jag kan ta emot alla fina hästar.

Puss o hej!