söndag 22 april 2012

Sagoskrivande, nattvaken, stickande, serietittande fyllechafför

Godkväll! Eller godnatt kanske..

Jag sitter i Öja och kollar på serier och stickar. Och försöker jobba lite på Sannas enhörningssaga. Det går sådär.. Jag har svårt att göra saker enkelt som vanligt och spenderar mest tiden på att hitta på bakgrundshistorier och göra efterforskningar. För en saga liksom!
Det är ganska kul i alla fall och blir nog i stuk med sagan om ringen när jag är klar. ;)

Är det någon mer än jag som tycker att klockan går så mycket snabbare efter klockan tio på kvällen. Klockan är ju redan efter ett!
Men jag tänkte vara vaken en stund till ifall Mimmi behöver skjuts hem från bowlingen inatt. :) Så snäll är jag!
Fast jag älskar att vara fylleschafför. Älskar att köra på nätterna och älskar fulla människor.
 
Imorgon måste måste jag plugga!
Bara så att ni vet.

Lägger till en bild bara för att det alltid är roligare att läsa blogginlägg med bilder.



Nu ska jag duscha och sen se mer serier tror jag. Trevlig natt gott folk!