måndag 7 oktober 2013

Här händer det grejer

Försökte lägga upp det här inlägget hela kvällen igår. Gick inge bra. Låt oss försöka igen..

God kväll folket!

Idag har jag varit på stranden med Linnéa och Luzia.
Är fortfarande rätt svag och har rätt ont i magen men det var skönt att komma ut och få bada och slappa lite. Men vägen dit och hem var rätt smärtsam för min mage.

Igår mådde jag jäkligt dåligt på förmiddagen för jag var så trött på att ligga sjuk och hade rätt mycket ångest.
Det var strömavbrott och min mobil var nästan död så jag kunde inte prata eller chatta med någon.
Höll på att bli galen tills jag efter lunch gick till ungarna och umgicks med dom trots tröttheten. Det hjälpte rejält och jag, Jasmine och två ungar tog till och med en liten tur till stan.
Sen på kvällen när vi lagt oss började Jasmine spy som en galning så vid tio åkte hon, jag och Diana till sjukhuset och så var det hennes tur att få dropp.
Jasmine trodde det kunde bero på hennes malariapiller som hon tog för första gången på länge igår och som man kan spy av som bivärkning men hon fick malariamedicin med sig för sjuksystern sa att det är den vanligaste sjukdomen här. Imorgon ska hon till labbet och testa om det är malaria eller ej.

Sååå det har varit ganska mycket sjukdom och spyende här på sista tiden.

Ha det bra!