tisdag 17 juli 2012

6 år senare



bilddagboken ( numera dayview ) har jag lagt upp bilder ganska så regelbundet sen 2005. Så det är himla roligt att gå in och kolla på gamla bilder. Vad jag gjorde för ett år sen, för två år sen, för tre år sen och så vidare.
För sex år sen bodde jag på Närsjögläntans HVB-hem och var med dom i Malta. Lägger upp en bild som jag tog där den 17/7-2006 och en jag tog idag sex år senare.



För 6 år sen
Idag





















Jag ser jävligt blek ut idag i jämförelse med för sex år sen då jag också hade ljusare hår. Men jag var ju på Malta, jag var frisk och jag tror det var den kvällen som vi smet iväg ut på nattklubb så det är därför jag var lite extra fixad.
Så förutom dagens blekhet och slitenhet så ser jag väl ganska lik ut. Jag har väl inte fått allt för mycket rynkor??
Jag var nog ganska annorlunda och jag mådde helt annorlunda men ändå känner jag mig som precis den samme. Om ni förstår hur jag menar?
Det var ju jag och det är inte mycket i mitt liv som jag inte förstår varför jag gjorde som jag gjorde.

Ja, som ni ser så är jag fortfarande sjuk. Värre än igår. Det har liksom tagit om. Jag tror jag har haft feber idag (jag har ingen temp) och halsen gör as ont. Så imorgon ska jag nog ringa vårdcentralen.

Ni som kollar på världens bästa serie Supernatural, googla på Destiel och kolla på alla underbara bilder. Jag satt seriöst här själv i mitt rum och asgarva när jag kollade på dom. :´D

Puss och hej!