fredag 6 juli 2012

Minikatter



Tjohoj!

Jag vet, jag är dålig på att blogga. Jadada...

Anywho, så sitter jag i min säng i Öja och blir biten av en liten Cactus som är den enda i kattfamiljen som är vaken. Hon tycker det är jätte roligt att leka med mitt pärlmidjeband (eller vad jag nu ska kalla det) som jag köpte i Ghana. Alla kvinnor i princip har sådana där. Hursom så tycker hon den är jätte rolig att leka med så hon river och biter på mig och den så jag kommer få fullt med rivsår på ryggen och rumpan.
Fast nu gick hon och bet på sin sovande syster Clementine, som såklart vaknade.
Dom är så sjukt roliga, söta och underbara. Och börjar gå över gränsen till dryga. :P
Dom äter vanlig mat nu och går på lådan och ser ut som riktiga katter fast minivarianter. 5 veckor har dom hunnit blivit.

Imorgon ska jag åka till Falun och jobba på att vara lite mera social. Börjar känna ett behov av att vara det nu. Annars har jag mest bara hängt här och spelat datorspel, sett på serier, sågat ner träd, målat möbler, läst och umgåtts med Annika, mormor och morfar. Ja, och alla fina katter förstås. :)

Nu ska jag strax se på det senaste avsnittet av True blood som jag har sparat och orkar jag så ska jag nog se på en film efteråt också. Mys!

Peace and love var förrestensjukt bra som vanligt och Kent, Mumford and sons och Regina Spektor var så sjukt grymt underbart bra att jag fortfarande är helt hög av deras uppträdanden. <3

Här kommer lite bilder från senaste tiden.
Regina Spektor
Mumford and Sons
Kent

Kissebarnen
Mera kissebarn

Sally ligger i Annikas krasse
Målande

En extra ego bild kan jag bjuda på
 
Godnatt älskade fina människor.