måndag 9 juli 2012

Popcorn luktar kattpiss



Är det inte underbart när man är ap trött och faller i säng och somnar tidigt och bra?
Mindre bra är det när man vaknar en dryg halvtimma senare med hjärtklappning och en kropp som tror man sovit middag... FAN!
Jag är förkyld och skulle verkligen uppskatta att få sova. Jag är trött och har ont i halsen och kroppen. Men neeeeej nej. Nu ska vi vara vakna tydligen.

När jag vakna så höll en av mina grannkillar på att göra popcorn och doften spred sig in i mitt rum. Jag fick för mig att det lukta as mycket kattkiss och att någon dammsög. Tog mig några minuter att få klart att det var popcorn som lukta och lät. XD

Idag hade jag planerat att spela datorspel och se på supernatural hela dagen (som igår) men det blev det inte ett dugg av. Istället så har det varit en väldigt social dag. Mimm var på besök efter jobbet och verkade aldrig vilja gå. Vi såg på nya True Blood avsnittet och titta på clownkatterna. Innan hon kom så satt jag och prata med Sonja ett bra tag och även vi fick underhållning av kissemissarna. Sen har jag hunnit prata med både Annika och min gudfar Lasse två gånger var(!)

Annika har tagit reda på att en husägare inte har rätt att kräva personuppgifter av en av sina hyresgästers inneboende så vi pratade en del om det. Och Lasse behöver köpa ny mobil så jag kollade upp lite olika alternativ åt honom.
Annars så har jag kollat på den underbart roliga serien Its always sunny in Philadelphia.

Vad ska jag göra nu då? Är as trött så nå spelande orkar jag nog inte men en film eller lite Supernatural ska jag nog kolla på.

I förrgår såg jag filmen Your highness. Sjukt rolig film med två favorit skådisar, James Franco och Natalie Portman, och tjejen som spelar i serien New girl och filmen 300 days of Summer.. Kommer inte ihåg vad hon heter just nu...
 Zooey Deschanel! Googlade. ;)


Nä men god natt flickor och pojkar!