lördag 9 april 2016

Förjävligt och glad


Jag har varit SÅ himla trött dom senaste dagarna. I torsdags orkade jag knappt gå ur sängen  och igår och idag har jag gått omkring som en zombie.
Det är lite förjävligt just nu men det finns också en del saker som gör mig glad!

Saker som gör mig glad just nu:
  • Katterna! - Inget kan lugna ner mig och få mig att bli så glad och känna så mycket kärlek som dom just nu! 
  • Solen
  • Mina växter och fröer - tycker verkligen det är super mysigt att gå runt och vattna och pyssla med dom. Är så lycklig att det börjar hända saker med mina smultronfrön! :D
  • Min uteplats - den kombinerat med solen och katterna är typ det bästa! 
  • Mindcracks UHC Season 23 (Ultra Hard Core i Minecraft) - ni vet nog inte vad det är och skulle antagligen tycka det var knäppt. :P
  • Grön ärthummus - är typ beroende av det just nu!
  • Coldplays nya album - är lite sent ute med att lyssna på deras nya album men nu har jag gjort det och är så positiv överraskad. Tyckte inte om deras förra album, Ghost Stories, mycket alls så hade inga höga förväntningar alls på det album dom släppte i december men fan, det är riktigt bra och det gör mig så glad!

Annars så har jag varit i Rättvik idag och firat min mormor som fyllde 91 år i onsdags. Det va trevligt, förutom att jag var en jävla zombie då.