lördag 2 april 2016

Lite nytt

Efter en trevlig men intensiv vecka i Öja är jag sen igår hemma igen. Och jag är så trött så trött. Vill helst bara gå lägga mig typ. :P
Men jag ska försöka vakna till lite. Skulle vilja baka bullar men har tyvärr ingen jäst och har just nu ingen energi för att gå ut och införskaffa det.
Ska i alla fall till Chatrine på spelkväll ikväll. Det blir nog kul! Kan kanske köpa jäst i samband med det och baka imorgonbitti.
Vill nämligen ha med mig bullar när jag ska till häktet imorgon klockan två.

Annars så har jag ännu lite fler nya blommor ja införskaffat och två nya "möbler". Ett växthus där jag håller på och odlar frön och en förvaringsmöbel under handfatet i badrummet.
Är inne i någon sorts inredningsperiod just nu. Mår så bra här hemma. Älskar verkligen min lägenhet, mina prylar och mina fina fina katter som håller mig sällskap. :)


Växthus!

En ny orkidé och en ny juvelblomma

Samma gamla Franz

Växten längst ner är ny och är en Peperomia

Lite extra förvaring i badrummet

Några bilder från Ghana som jag ställde ut hösten -14