måndag 20 oktober 2014

Saknad och fina jobbiga känslor


Jag inser att mina senaste inlägg har varit rätt bittra och aningen mörka. Det kanske verkar som att jag har det jättetufft och mår dåligt. Men faktiskt så mår jag ovanligt bra och livet är inte så vansinnigt tufft just precis nu. :)
Jag tänker och bearbetar och det är nått så otroligt skönt. Jag är okej med att må dåligt ibland. Jag skulle inte vilja leva ett liv utan tuffa känslor. Jag vill ha allt! Och får jag bara vila och må bra tillräckligt så är det riktigt skönt att vara arg, ledsen och bitter ibland.
Det liksom rensar.
Fast mest bra vill jag ju må såklart! ;)

Idag saknade jag Samuel så otroligt mycket. Blev plötslig ledsen och kände en enorm längtan efter honom.
Börjar känna det nu också när jag skriver.
Jag har inte berättat om Samuel här.
Samuel är en vacker man jag träffade ett kort tag och som jag blev riktigt kär i. Och han var kär i mig.
För första gången i mitt liv så fick jag vara med någon jag kände så starkt för. Jag blir inte så ofta kär och blir jag det så går det oftast över när jag kommer personen nära.
Det gjorde det inte med Samuel.
Däremot började det dö när vi separerades och inte sågs. Distansen var för stor och jag försökte verkligen hålla kvar dom varma, kära känslorna men det försvann.
Jag är glad och tacksam att jag ändå fick chansen att se att jag kan känna så. Att jag inte blir äcklad och vill fly när jag "fått" dom. Att jag kan känna mig trygg och bekväm med en man.
Av flera orsaker skulle det ändå inte kunna fungera i längden, det är jag ganska säker på.
Vi är för olika och lever på alldeles för olika vis. Men än finns det värme kvar och tryggheten jag kände när jag var med honom är det jag saknar allra mest.
Det kanske aldrig skulle kunna funka men jag vill verkligen träffa honom igen. Efter att jag tog död på det redan döende så har vi inte hörts något mer. Men jag hoppas som sagt vi ska kunna ses om en inte allt för snar framtid. :)

Annars så har min nya dator kommit idag. Den är så sexig! Lysande röda tangenter och en massa snygga detaljer. Ja, och bra är den också!
Det är min allraste bästaste Baron som kollat upp den åt mig.

Och! Sist men inte minst! För tre år sen idag var jag i Ghana och fick träffa några av dom finaste ungarna i hela vida världen för första gången! Några jag träffade då är inte kvar och många har kommit till men alla dessa ungar och landet Ghana är verkligen något som förändrade mitt liv till det bättre. Så mycket kärlek som jag fått av dom! Så mycket kärlek jag har fått ge.
Jag LÄNGTAR tills jag får träffa dom igen.

Puss och kram!