lördag 24 maj 2014

Så himla fin kväll


Jag hade en sån himla kul och fin kväll igår!
Jag hade avskeds och tidigt födelsedagskalas med några av dom bästa här hemma och sen gick vi på krogen.
Det var en sån där kväll när jag träffa en massa trevligt folk som överöste mig med komplimanger. Jag fick höra att jag var vacker, snygg, sjöng bra (sjöng karaoke och blev bla erbjuden att vara med i ett band XD), var modig och duktig och till och med att jag var en förebild. I vanliga fall blir jag illa till mods och är inte sådär jätteförtjust när folk jag inte känner så bra ger mig komplimanger, speciellt inte för mitt utseende (tycker det är ytligt), men igår var det mest bara kul! Berodde nog på alkoholen. ;)
Men tack alla mina älskade vänner för en fin kväll! Och tack också ni som sa snälla saker fast ni inte känner mig så bra. :)

Idag har jag umgåtts med Sanna och fixat lite sista saker och nu är i princip allt klart. Inatt vid fyra åker jag och Annika till Arlanda. Jag är så PEPP! :D