måndag 19 maj 2014

Jag är..


Jag är väl som dom flesta för när det är bra är dom bra sidorna mer framträdande och får dom dåliga att försvagas men när det är dåligt stärks dom dåliga sidorna och dom bra hamnar i skymundan.
Jag kan vara en otroligt lugn och stabil person men jag kan också vara en hemskt neurotisk och ostabil människa.
Men utifrån min och andras bild av mig så har jag kommit fram till att;

Jag är en genuint god person

Jag är snäll
Jag är omtänksam
Jag är över medel intelligent ;)
Jag är kärleksfull
Jag är öppen
Jag är nyfiken
Jag är faktiskt tålmodig
Jag är busig
Jag är glad
Jag är sexuell
Jag är oseriös
Jag är självdistanserad
Jag är medveten
Jag är omhändertagande
Jag är förstående
Jag är förståndig
Jag är ivrig
Jag är empatisk
Jag är intensiv
Jag är känslig men ibland ändå väldigt okänslig
Jag är djup
Jag är osäker
Jag är ostabil
Jag är konflikträdd
Jag är skadad
Jag är hämnad
Jag är orolig
Jag är trött
Jag är vilsen
Jag är ensam
Jag är tillbakadragen
Jag är förvirrad
Jag är ledsen
Jag är dömande
Jag är krävande
Jag är komplicerad
Jag är övertolkande
Jag är introvert
Jag är kräsen

Jag tycker om mig själv samtidigt som jag inte gör det. Mina dåliga sidor gör det ibland alldeles för svårt för mina bra sidor även om jag faktiskt tycker att dom bra är fler. Men ibland är dom dåliga starkare.

Vet inte vad jag vill komma med detta inlägg, eller om jag måste komma någonstans... Bara nattankar.
Nu sängen!