måndag 12 maj 2014

Återhämtnings dag

Efter fyra dagar i Stockholm hos min kusin Elin och hennes man Alieu och Fair trade kursen så är jag aningens trött och har därför en återhämtnings dag.
Jag har i alla fall haft det bra och det har gått fint på kursen.
Kom hem vid halv elva igår kväll till en kall och tom lägenhet. Inte jättekul men var skönt att få krypa ner i sängen trött som jag var och fortfarande är.
Men senare idag kommer Sammy och Stacy! :-D
Var en massa planering och förberedelser inför Ghana.
Om två veckor är jag där! Hos mina fina ungar!! Om tre veckor möter jag mina klasskompisar och tre fullspäckade veckor väntar. Ska bli så kul att få se allt. Sen åker dom hem den 21 juni och jag den 27 juni. Så jag har några dagar på slutet att sola, krama ungarna och besöka Abeikus skola.
Igår träffade jag förresten Malin (min volontär vän) i stan innan jag åkte hem. Såååå kul!
Nu lär jag ringa doktorn för att fixa malariamedicin och koleravaccin! Glömmer det hela tiden
Hej hej!