fredag 29 november 2013

Sjukhus häng och älskade säng


Hey!

Jag har nu i ca två veckor varit så sjukt sugen på att spela Minecraft. Helt galet. För att spela datorspel hör liksom inte in här.
Jag har varit extra sugen på det dom senaste dagarna eftersom jag är på ett sjukhus i Accra med Isabella.
Hon vart jättesjuk igen på tisdagskvällen så vi åkte in och har varit här sen dess.
Första natten tillbringade jag på en stol bredvid Isabellas säng och fick ingen sömn. Men på onsdagkväll fick Isabella ett eget rum och en extra säng till mig. Åh vad jag älskar den sängen! <3
Hon är bättre men får fortfarande dropp och är väldigt trött.

När vi åkte in visste vi inte att hon skulle få stanna över så vi hade inte med nånting för övernattning.
Men jag har både i går och i förrgår gått till en affär och köpt tandborstar, tandkräm,mobilladdare, proviant mm. Så vi klarar oss.
Men jag hoppas verkligen vi får åka hem idag. När jag är här längtar jag hem till Sverige så mycket mer än på barnhemmet där jag har alla underbara ungar.
Och saknaden efter dom är enorm!

Men vi har tv på rummet! Så det blir en hel del tv-tittande, även om det inte direkt är program vi är vana vid. Så det blir mest Carton Network.

Ha det bra folket! Nu är det bara tre veckor kvar innan jag kommer hem och får spela Minecraft. ;)