söndag 10 november 2013

Sjösjuka


Hallå!

Idag var vi på stranden och sola och bada massa. Havet var ovanligt lugnt och förutom att jag blev sjösjuk när jag varit i för länge så har det varit en fin dag!

Igår var jag i Kasoa och började min julklappshandling. Är det nått speciellt ni önskar er så säg till nu!
Köpte också pärlband som man har runt höften till alla tjejerna på barnhemmet.
Alla tjejer i Ghana har sånna från att dom föds vanligtvis. Det hör till deras kultur.
Men endast Mary redan. Flera av dom hade för två år sen när jag var här, men sen dess har dom nog gått sönder eller vuxits ur.
Dom vart verkligen jätteglada! Jag kan inte fatta att jag inte tänkt på det tidigare. Är ju inte ens speciellt dyrt. Dom billigaste kostar runt 3 kr styck och jag köpte så dom fick två band var.

Nu är det strax läggdags för min del. Godnatt!