fredag 22 november 2013

Fredagsmyyyyys


Fredags myyyys, om det så är det sista jag gööör.

Isabella har precis gjort smooties till oss med banan, ananas och sojamjölk.
Så nu ska vi strax fredagsmysa. Hon ska bara ta en honk dusch. Och jag blev precis klar med min.
Varje kväll så är det så skönt att få hälla det kalla vattnet över sig och tvåla in hela kroppen med massa tvål. Känslan att bli ren är bättre en sex. Jag lovar! Man blir så fort smutsig och svettig här kan jag lova!

Annars så har det varit en väldigt bra dag idag. Det är bara jag och Isabella här av volontärerna för dom andra har åkt på en resa och blir borta en vecka så vi har det luuugnt och skönt. ;)
Vi har spelat musik för barnen och dansat och jag har haft lite enskilda samtal med några av dom och ska ha det med alla hade jag tänkt.
Jag har burit massa vatten och pratat en del med Davie och Sarah som jobbar här.
Och myst med Benny.

Ja och idag är det bara fyra veckor kvar tills jag är hemma. Stress!
Men jag ser fram emot att träffa er alla där hemma igen. :)
Jag hoppas ni här en fiiin fredag.