lördag 9 juni 2012

Bestyr



Go´ kväll!

Dåligt med uppdatering, jag vet! 
Det har varit lite mycket. Haft svårt att sova, beslutsångest, födelsedagstältning och andra födelsedagsbestyr, ännu mera beslutsångest och studentfirande.

Födelsedagen var fin och tältningen perfekt! Underbara tjejer jag har (Sanny och Mimmi L). Och det har mest varit varmt och soligt och mysigt. Sen allt det där med sömnbristen och beslutsångesten så handlar det lite om vad jag orkar göra just nu och vad jag behöver säga nej till. Det är svårt när man vill mer än man orkar. Speciellt när man känner sig inträngd i ett hörn och pressad att klara av mer än man kanske gör just precis nu.
 Men men. Det är sommar och då löser sig allt!

Idag var jag och Annika och firade André på hans student. Hela Gatu familjen är helt underbar så det var trevligt. :)

Slänger upp lite bilder som ni kan underhålla er med tills nästa gång. Man vet aldrig när det kommer bli. ;)

Bästaste flickorna Sanny och Mimmi L

Lite födelsedagstältnings inside joke ;)

Födelsedagen

Älgkasse jag fick av Annika

Favorit hudlotion också från Annika


Badolja som jag fick av mormor
Världens fulaste lilla bricka fick jag av Annika
Annika frukostar ute i morse
Annika jobbar i trädgården
På väg till studentfirandet

Bröderna Gatu
Och slutligen