onsdag 27 juni 2012

Premiär i lådan



Imorgon alltså. Ojoj. Det kommer bli en bra dag.
Clemmisen i lådan
Första dagen på P&L för mig och antagligen också den bästa. Först Regina Spektor och sen Mumford en sons. Och en massa andra bra. Det kommer bli så fint så! :D
Idag struntade jag i att gå, det var inga band jag ville se och då är det bättre att spara på pengar (bussresa, mat och dryck) och krafter till dom andra dagarna.

Idag gick Clementine på lådan! Helt själv gick hon dit och visste efter lite funderande precis vad hon skulle göra. Dom börjar bli så stora. <3 Fast Stacy verkar inte ha förstått det. Hon håller på och ska flytta dom hela tiden men eftersom dom har blivit ganska så ordentligt mobila nu så är det ett evighetsjobb för Stacy. Hon driver mig till vansinne. :P
Så nu måste jag se upp vart jag sätter fötterna och akta mig för att inte stänga ut eller klämma ihjäl nån stackars kissebäbis.
En bild på mig så ni ser att jag lever och frodas ;)

Nä, det får räcka för ikväll.


Adjö!