onsdag 20 juni 2012

Ha ha!


Nu är det en vecka sen jag blogga sist. :O
Fy på dig Isabel! Göra folk beroende och sedan vara så dålig på att uppdatera...
Mohahahahahahahaa.....

Any how..
Strax ska jag till en sjukgymnast och få lite mera hjälp med andningen. Sen ikväll åker jag till Öja.
Och där emellan ska jag kanske få besök av Mimmi L.

Imorgon ska jag till Karl-tövåsens fäbod med min kusin och hennes fästman. Sen på fredag är det midsommar och då ska ju det firas.

Nästa vecka är det Peace and Love och då ska jag få se Mumford & Sons!!! Och Regina Spektor!!! Och KENT! Och en massa andra bra men det är dom som jag ser mest fram emot. Så nästa vecka kommer jag antagligen inte uppdatera så himla mycket. Ska försöka få till ett inlägg i helgen om inte tidigare. :)

Så jag hoppas ni kan klara er utan mina vackra ord.

Nu orkar jag inge mer.

Hej svejs!