tisdag 26 juni 2012

En säng är ju ett bra bo


Hejsan!

Jag har blivit en sån osocial nörd. Sitter mest och spelar dataspel hela dagarna. Tills för nån vecka sen var det mest Sims i några veckor, innan det Minecraft. Nu är jag inne på Minecraft igen och jag spelar och ser på Minecraft videos så fort jag kan. Fast Minecraft kan skrämma mig ibland så jag vågar inte spela sent på kvällarna. Såvida jag inte bara fixar runt min stuga som jag byggt i spelet. Ni skulle se så fint jag har det! Superkul är det!

Igår låg jag med kattungarna och mös under överkastet. Idag bestämde Stacy sig för att flytta alla ungarna till sängen så nu bor dom där. Jag vet inte om jag kommer våga sova där inatt. Jag kommer säkert mosa minst en. Och det känns så taskigt att flytta dom för dom ser verkligen ut att ha det mysigt därunder överkastet.
Jag kanske kan flytta dom till andra sidan sängen och göra en barriär av ett täcke i alla fall..

Nu ska jag se klart en Minecraft video och sedan se på senaste avsnittet av True Blood!
Imorgon far jag och kissarna till Falun.

Jag kanske får en lägenhet snart förresten! Jag har fått två erbjudanden på lägenheter och jag har tackat ja till båda. Nu väntar jag bara spänt på att få se om jag får någon av dom eller inte. Båda ligger på järnet och båda har sina för och nackdelar men är verkligen lägenheter jag vill ha. Så håll tummarna nu! Speciellt för takvåningen med underbara bjälkar i taket. Det skulle katterna gilla. Den är också billigast. Fast den ligger alldeles intill järnvägen och är fyra trappor upp utan hiss. :S Vem vill hjälpa mig flytta in om jag får den? ;)

Nä, hejdå kära kära vänner.