onsdag 13 juni 2012

Ljuva regn



Godkväll!

Idag är dom små kissebebisarna TVÅ hela veckor. Nu har alla sina ögon helt öppna och dom är så sööööta. Fast Clementine har ett kletigt öga och hon skriker som en stucken gris när jag gör rent det. Så nu hatar hon mig. :( Börjar skrika så fort jag tar vill hon väl gå omkring med ett igenkletat öga??
Jag hoppas jag inte skadar henne för livet så hon kommer ogilla mig lika mkt som Sallys bebis Chailey (som sanna nu har äran av att vara matte till) gör. Med henne och hennes syskon så fick jag åka till veterinären och få salva för kletiga ögon.
Jag hoppas jag slipper det med dom här. Cruella har också lite klet i sitt ena öga men inte så att hon inte kan se eller så att det klibbar igen som Clementine.


Annars så händer det inte så mycket. Jag tar det lugnt och vilar upp mig mest nu. Spelar data-spel,  kollar på Supernatural och läser. Fast idag var jag på bildterapi för sista gången innan sommaren.
Natten till tisdag sov jag fyra jävla timmar. Jag lyckades inte somna förrän sex och vaknade sedan vid tio. Så nu längtar jag verkligen till att få ett riktigt sommarlov så det blir någon ordning  på mina himla sömnproblem. Brukar få svårt att sova när jag är för trött och behöver ta det lugnare.

Jag har fått en ny granne. En ung kille som tagit över Reginas rum. Jag har inte träffat honom än men Ingrid säger att han är snygg till och med vacker. Haha. Ska bli spännande att se. :P
Sen skulle det tydligen komma en till kille och bo här i några veckor i lilla rummet. Hoppas det är nå trevliga typer för det är väldigt tomt här utan Regina.

Ikväll hade Ingrid ställt in ett fat med nybakta mandelskorpor i mitt rum medan jag var och tog ett band. Himlans gott och väldigt fin service måste jag säga. ;)

 Det började spöregna som sjutton tidigare. Helt galet vad det föll! Jag har aldrig sett bilarna på vägen utanför köra så långsamt förut. Det var jätte mycket vatten på vägen. Och så började det åska och blixtra och ett tag haglade det till och med. Jag sprang upp och öppna fönstret och njöt så fort regnet började falla. Super mysigt tycker jag!


Nu ska jag strax försöka sova. Önska mig lycka till och godnatt mina vänner och bekanta!

Me in da computer