fredag 11 februari 2011

Orka titel....

Godkväll!
Den här veckan har jag hållit mig ganska mycket för mig själv. Mest bara umgåtts lite med Mimmi och mamma. Ja och katterna då.
Jag är alltså i rättvik och är väldans förkyld. Har en otroligt jobbig hosta som gör mig dödstrött! Jag har en konstant "svullnad" i luftvägarna och det spelar ingen roll hur mycket astma medicin jag inhalerar just nu. Så jag kan lika gärna låta bli vilket ju är lite passande då jag idag upptäckte att jag bara har ca 20 doser kvar. Och det tio minuter efter jag pratat med en läkare som nu äntligen ska se till att jag får astmautreda. Det hela har blivit illa skött tyckte han så det kändes bra. Han skulle försöka se till att det skulle gå lite snabbare för mig att få en tid eftersom jag fått vänta så länge. Men eftersom den där lilla röda pricken som visar att jag bara har 20 doser kvar på medicinen inte kom fram fören jag tog en dos efter jag pratade med doktorn så kommer jag nog behöva ringa till vårdcentralen innan jag får en tid. Tar ca 5 doser om dagen så då kommer den vara slut om 5 dagar. Fast jag tog bara 3 idag eftersom att efter jag tagit dom 3 på raken och inte märkte någon Annars har jag mest suttit och mått dåligt, stickat (jajjamen jag har börjat sticka!) och lyssnat på musik.
Jag orkar inte höra av mig eller ta kontakt med folk just nu men "folk" får gärna ta kontakt med mig. :)
Nu ska jag sova mig frisk och lycklig.
God natt!