onsdag 2 februari 2011

One night to be confused, one night to speed up truth

Satte mig och lyssnade på helande musik och skrev på dauboken. Och svisch så var klockan sent. Skulle ju bara göra det en liten stund för att få ut lite ångest. Jaja, känner mig ganska nöjd men där rök nio timmars sömnen. Jag klarar mig visserligen på åtta men då kan jag må lite dåligt framåt eftermiddagen. Men imorgon kan jag sova efter Finsam så det är lugnt!

Imorgon är det torsdag och då är det fotokurs. Det är alltid kul. Fast jag var sjuk förra gången. Sen ska jag väl sova lite innan jag far till Rättvik och umgås med Mimmi L lite. Och då kan jag vara uppe hur sent jag vill för på fredag har jag sovmorgon.
Jag vill så otroligt gärna gå och se Johnossi på fredag kväll men ingen verkar vilja gå med mig, ja kanske Mimmi men jag har inte så höga förhoppningar på henne. :/
Lär gå på systemet imorgon i alla fall för på lördag ska jag, vart jag än hamnar, supa mig redlös och glömma alla bekymmer. XD

Nä nu bör jag sova.
Godnatt!